zondag 12 september 2021

Zaterdag 11 september 2021 Dagje Camping

Vandaag hebben we eerlijk gezegd niet zo veel gedaan. Sinds gisteren staan Marianne haar zus en zwager ook op de camping. Ze zitten in de caravan van hun 86-jarige tante Trijn die volgende week hier ook komt, samen met de zus van mijn zwager. U kunt het beste even een familieschemaatje tekenen als u het allemaal wilt kunnen volgen. 

Enfin, Marianne en haar zus gingen 's morgens zwemmen.  Zie hier het tweetal in training voor de volgende Olympische Spelen. De coach - ik dus - zat op een terrasje toe te kijken.

Er zijn weinig wedstrijdbaden met een fontein er in, maar hier wel dus. De twee wedstrijdzwemmers trekken zich er echter weinig van aan.

Als ik me afvraag wat we de rest van de dag hebben gedaan, dan kan ik niks verzinnen. Ai, het gaat  niet goed met mijn geheugen. Maar als ik aan Marianne vraag, wat we gisterenmiddag hebben gedaan, antwoordt ze echter "Niks". Oké, het gaat dus wel goed met mijn geheugen. We hebben gewoon niks gedaan.

Tegen het einde van de middag zijn we samen met de reeds aanwezige schoonfamilie - kijk even op het familieschema - naar Le Lavandou gereden. Dat is een kustplaatsje verderop. Als ik zeg dat er druk is dan is dat een understatement, het was er reuzedruk. 



Na heel veel moeite vinden we een plekje om de auto te parkeren en lopen we even langs de boulevard. Druk, druk, druk. We blijven er dan ook niet lang. We brengen nog een bezoek aan de Carrefour supermarkt om de nodige en noodzakelijke boodschappen te doen.

Terug op de camping eten we samen met de schoonzus en zwager. Ondertussen volg ik op de mobiel van Marianne de voetbalwedstrijd Cambuur - Go Ahead Eagles. (GAE afgekort). GAE is mijn clubje, mijn zwager heeft geen verstand van voetbal en is fan van Cambuur. De zussen hopen op een gelijkspel. Dit vanwege de familiebetrekkingen. Bij de rust staat het 1-1. Hoe het afgelopen is weet ik niet. 

(Volgens onbevestigde geruchten zouden we met 5-2 verloren hebben, maar het internet is heel slecht hier. Dat moet natuurlijk een 5-2 overwinning voor ons zijn.)

p.s. Aan het einde van de camping, vlakbij waar wij staan, staat ook nog een klein sanitair blokje. Dat is veel beter dan het grote blok. Wc's met echte toiletbrillen. Die ontdekking maakt de dag toch nog een klein beetje goed. 5-2 verloren hoe kan dat? En dat nog wel van Cambuur!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Vakantie Frankrijk september 2021

Hierbij treft u het verslag aan van een korte vakantie in september 2021 naar Frankrijk. We verbleven daarbij een aantal dagen in een Euroca...